Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. szeptember 1., csütörtök

ring-ring.

hello~! 
Mint azt mindenki érzékelte, elkezdődött az iskolaszezon, amire nem mellesleg egy egész aranyos gif-szettem van vész esetére. Minden sulit kezdőnek sok sikert, az elsőéveseknek dupla adag önbizalmat, a visszatérőknek pedig egy adag tűrőképességet kívánok~ a mai bejegyzést egy mondvacsinált back to school bejegyzésnek szánom, avagy hogyan kezdi a sulit Fehérvár legfurcsább lakója. Érdekes lesz, vagy nem, de egye fene, tartsatok velem!

Többek között azért, mert szeptember 1 van, ami azt jelenti, hogy a Golden Maknae születésnapját ünnepli. Szóval, boldogságos szülinapot Junkgook~! és már csak 27 nap a szülinapomig!~

A sulinkban megvan az a szép szokás, hogy nem kell se évnyitóra, se évzáróra mennünk, mivel nincs is. Az első éveseknek gólyatáborban tart az igazgató egy háromperces beszédet, amit ülve, árnyékban, medence mellett, normális körülmények között hallgattunk végig tavaly. Én már a második évemet kezdem a suliban, ezek pedig saját tapasztalatok. Az órák háromnegyed nyolckor kezdődnek el, így korábban is végzünk szerencsére - például a régi sulimban akkor kezdődik a hetedik óra, mikor a mienk befejeződik. A mai napomat egy nagy adag kávéval kezdve pakoltam össze, majd mentem szobrozni a buszmegállóba. Mikor öt perce késett a busz, elindultam gyalog, mikor pedig a járda feléig elértem, persze, hogy kikanyarodott a sarkon. Rohantam vissza, mintha vad kutyák üldöznének, de szerencsére elértem, így időben és épen megérkeztem a vasútra.

A ruhámat eredetileg egy hónapja megterveztem, bár hiányzott egy kalap belőle - ez nem is volt probléma, ugyanis az időjárás keresztbe húzta a számításaimat. Így maradtam a következő összeállításnál, amit szépen meg is szerkesztettem. Az egész egy szakadt farmerből állt (direkt, kicsi
szakadások - nem vagyok hozzászokva a farmerekhez, mivel sehol sem találok olyat, ami jó lenne a lábamra [túl vékony vagyok]), egy fekete pólóból, szürke kötött pulóverből és egy platformtalpú szandálból. Őszintén, ez volt talán a második alkalom, amikor úgy éreztem tükörbe nézés közben, hogy emberien nézek ki.  De persze a normális póz a képre nem jött össze, tőlem csak ennyi tellett sajnálatos módon, de a lényeg, hogy önmagamat adtam~ (fun fanct: a telefontokom saját gyártmányú, büszke is vagyok rá ˙egyébként aki nem látja, annak elmondom, hogy a BTS hip-hop monster designját viseli magán, éppen Taehyung állatkáját.)

Az osztályomban nem történt semmi drasztikus változás, ha azt nem számoljuk bele, hogy G magasabb lett (186 centi, én pedig az alig 170 centimmel a válláig érek fel - nagyon jó érzés), M-nek mélyebb lett a hangja és az osztályfőnököm leszívatta szőkére a fekete haját. Az eredetileg négy órának 11:20-kor lett volna vége, de valamiért három óra alatt végeztünk, megkaptuk a könyveinket a történelem, matek - és nyelvtan könyveinken kívül, majd szabadon távozhattuk - fél tizenegykor már itthon ültem a kanapén. Természetesen borzalmasan jó érzés volt, hogy végre nem mi vagyunk a legkisebbek, és bátorítóan néztünk az új gólyákra, akiknél magasabb voltam - ennél nagyobb öröm nincsen~!
az örömkönnyeim tökéletes ábrázolása.

Amit még érdemlegesnek találok...? A táskámat csak szimplán feldobtam pár Rolling Stones-os kitűzővel, amit még a Fezenen vettem a fesztiválbutikban - nem mondom magamat fannak, pár számot ismerek tőlük csak, mégsem hordok bandás kiegészítőket. Egyszerűen a kinyújtott nyelves logó tetszik. Emlékszem, kiskoromban kaptam egy nagy fémdoboznyi Chupa Chups nyalókát, aminek doboza tele volt kinyújtott nyelvekkel - pont olyanokkal, mint a RS logója, csupán pár ecset festette őket éppen különböző színekre. Sőt, még pólóm is volt - persze nem voltam tisztában azzal, hogy ez bizony a Rolling Stones logója. Gondolkodtam, csinálhatnék e-bay/aliexpress posztot, mivel elég sok mindent rendeltem/rendelnék,  sőt, a jövő héten érkezik a táskám is. A kérdés csupán annyi, lenne-e rá érdeklődés~? c:


Ha eddig végigolvastad, fogadd gratulációmat! Nem mindenkinek van türelme a folytonos csacsogásomat elejétől a végéig elolvasni. Viszlát a következő bejegyzésben, és kitartást~!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ