Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. szeptember 26., hétfő

yeppeuda.

aloha~!
Üdvözlök mindenkit ismét nálam! Ahogy észrevehettétek, egy kicsit eltűntem egy személyesebb téma miatt, szerintem jogosan, de szerencsére annyira már túltettem rajta magamat, hogy újra visszatérhessek azzal a lendülettel, amivel eddig is tettem a dolgomat.

woops, új design. yey, örüljünk. sikerült valamit összehoznom. c:
Mi is történt velem? Elindult a suli - hányszor írtam le ezt! Ez a második évem a gimimben, és azt kell mondanom, még mindig nagyon szeretem ezt a helyet. Mindig vannak programok, ma pedig (szeptember 26) az ölelés világnapját ünnepeltük. Az ajtóban letámadtak minket, és egy matricát kaptunk, amin büszkén virít a felirat: "Ölelj meg! ❤". Így bárkit, akár ismered, akár nem, megölelhetsz szabadon, ami nekem a legjobb dolog, hiszen imádok embereket ölelgetni. Elterveztem, hogy megölelem még a tesi - és matektanárnőt is - feltéve, ha ötös lesz a dolgozatom. Jaj, azt is kiosztják, és nagyon félek! >< Tavaly lemaradásokkal érkeztem a suliba, így éppen, hogy megszereztem a kettest - nem vagyok hülye, általánosban még osztályelső is voltam matekból, egyszerűen a gimnáziumi szint nem volt elég egyszerű. Ezt a témát (függvények) viszont szerencsére nagyon is értettem, lehet, hogy ötöst szerzek. Nagyon örülnék, de még egy négyesnek is!




Ha már eredmények, akkor kicsit beszélhetnénk a jegyeimről és a tantárgyakról is, nemde? Azt kell, hogy mondjam, elég jól kezdtem az évet. Mint mondtam, az irodalom a kedvenc tantárgyam, mindig is az volt, a szívem csücske. Az első órákon egy könyvajánlót kellett írni, mint tavaly is - egy, nyáron olvasott könyvről kell ajánlót írni, rövid tartalommal, lehetőleg spoilermentesen, és saját véleménnyel. Tavaly a méltán ismert Éhezők Viadalát veséztem ki, idén pedig úgy döntöttem, hogy a kedvenc nyári olvasmányomat teszem terítékre: egy észak-koreai lány menekülését leíró, igaz történetet boncolgattam, a könyv az Élni Akartam címet viselte, Park Yeon Mi tollából. Ha kíváncsiak vagytok, itt meg tudjátok nézni, és rendelni.  (Park Yeon Mi: Élni Akartam, Libri, 3990,-)


Erre szerencsére sikerült ötöst szereznem, két oldalt teleírtam, már kértem új lapot, de mondták, zárjam le a gondolataimat. Pedig úgy írtam volna. :c így gazdagodtam egy-egy nyelvtan és irodalom ötössel. Angolból és Énekből is sikerült egy-egy kiválót szereznem, és a rajzórai anyagomra is kaptam egyet, ráadásul a tanárnő még be is szedte, hogy kiállítsa, így nem hiszem, hogy meg tudom mutatni. Logótervezés volt, mondjuk inkább címernek, az iskolánknak, én ezt egy Taeyong ihletésű chibivel fejeztem ki az iskolánkat, New York felhőkarcolóit idéző háttérrel, pedig Székesfehérvár kicsit sem hasonlít New Yorkhoz.


Akkor ott van a dilemmám, ez egy fiúügy lenne - jaj, már rosszul kezdődik. Azt mondta szeret, de nem merek én is lépni a következő szintre - attól félek, mivel osztálytársak vagyunk, és valami rosszul sikerül, akkor tizenkettedikig bámulhatjuk egymást ferde szemmel, mert éppen haragszunk egymásra. Pedig nagyon bírom, de itt van a félelmem. Segítsetek, mit kéne tennem? Oké, ezt nem itt kéne megbeszélnem, de adok a véleményetekre ><.


Upsz, ha már rajzok; az utóbbi időben elég sokat alkottam, szerintem elég jól sikerültek. Mint ahogy megszokhattátok, ismét chibikkel örvendeztetek, vagy éppen siratok meg mindenkit, gonosz módon, nyehehehehe :3 úgy érzem, megtaláltam a stílusomat, a kezem rászokott a chibik megformálására, és nagyon szeretem őket csinálni. A következő projektekről annyit, hogy belevágok valami nehezebbe, tervben van egy #PapaCoups, de többet erről nem mondok el, maradjunk titokzatosak; és egy kicsit durvább portrét is tervezek, de hogy kiről - az még a jövő zenéje - számotokra.



Elsőként egy Taeyongot alkottam, még a 7th Sense-es korszakából, az volt a kedvencem. >< hehe, logótervezés helyett elkalandoztam, de üsse kavics, az is megvolt.
A második és utolsó pedig a legutóbbi munkám, ezt is rajzórán csináltam tárgytervezés helyett, hétvégén pedig befejeztem, nagyon elégedett vagyok vele :3 Az első Vernon rajzom, és nem az utolsó, garantálom.



p.s. KÉT NAP U.U és megérkezett a Seventeen albumom szülinapomra, épp időben, nem hittem volna *0* holnap megyek érte, i am so excited >*< 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ