Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. október 16., vasárnap

mennyire ismered a biasod?

soorry for the Vernon jumpscare ^^;;
nos, hello-hello emberek! ^^
kérdezhetnétek, mit keresek itt, hiszen az iskolapadot kéne nyomnom, és a történelemdolgozatra tanulnom - de nem teszem, ugyanis voltam olyan ügyes, hogy lebetegedtem. ^^; természetesen van jó oldala is, hogy írhatok többet, bár inkább túlélek ezekben a napokban, még írni sincs erőm. de mostanra összekapartam magamat, és büszkén állíthatom, hogy elég sok bejegyzést elterveztem, például - ezen kívül - egy taggel, játékbemutatóval (khmmmmmMysMeskhmmmmm), ami inkább személyes kiakadáshoz fog hasonlítani, na mindegy. ;;

Ahogy az előző posztban látszott, megnyitottam az első fanoldalamat, a Mystic Messenger témában, ahol ma tettem közzé egy szép hosszú GY.I.K - fordítást, ezzel rányomva a megnyitásra a pecsétet. Nagyra értékelném, ha benéznétek, nyomot hagynátok, netán cserét is kérnétek, hiszen gazdagodtok egy újabb partnerrel >w< Köszönöm mindenkinek~! [LINK MÉG EGYSZER]

a mai napra egy kedves kis taget hoztam nektek, amit Helenánál láttam és kértem kölcsön, ezt köszönöm neki (a nevére kattintva elérhetővé válik a blogja is.)~! Ez hasonló lesz a bias taghez, egyet kivéve: itt csak egyetlenegy embert kell górcső alá venni, úgy, hogy nem kéred a Google vagy egyéb keresők segítségét. De nem is húzom tovább az időt, nézzük a szabályokat:

Válaszd ki a kedvenc idolod a feladathoz és válaszolj a 10 +1 kérdésre, hogy kiderüljön, mennyi mindent tudsz a kedvencedről.

Én - mily' meglepő - Vernont választottam, lássuk, mennyire ismerem drága Memesolunkat~! ^^


1.Mi a legnagyobb tehetsége, adottsága?
valószínűleg a raptehetsége. Példának felhozom a Q&A-t, amiben 2:05-nél kell figyelni. Szerintem amit csinál, azt nagyon jól csinálja. Jöhetnek sokan azzal, hogy nem olyan szinten rappel, mint GD, vagy éppen Rap Monster, bár szerintem egy-két év, és már hozzájuk is hasonlítható lesz a fejlődése.

2. Mi az, amiben rossz?

Éneklés. Mármint a vokális éneklés. Nem akarjátok hallani. Mindenesetre nagyon aranyos, mikor próbálkozik >w<

3. Mitől fél?

Erről sajnos fogalmunk sincs. Vernon nem az az ijedős típus, legalábbis nem mutatja, és nem is írnak semmit sem a félelmeiről. De abból adódóan, hogy félénk és csendes, biztosan lehetnek benne kisebb-nagyobb félelmek. És ebből a gifből adódóan... a ventilátoroktól.

4. Milyen stílusa van?

Alapjáraton, mikor éppen színpadon/Seventeen rendezvényen van, mindig a háttérben áll, és kevésszer szólal meg. Ha ruházati stílusra gondolunk, akkor mindent felsorolhatunk. A kockás ingtől kezdve az overallokig Vernon minden stílusban megmutatkozott már. Ám a valóságban nagyon félénk és csendes, a tagok meg is szavazták a legfélénkebb tagnak.

5. Milyen esztétikai különlegessége van?

Valószínűleg ide az jöhet, hogy származása alapján félig amerikai, ezért például nincsenek annyira ázsiai arcvonásai, itt értem a szemére, arcára, stb. Ezzel kapcsolatban az elején érték támadások, de nagyon jól kezeli mostanában.

6. Kivel van a legközelebbi barátságban?

A bandából Seungkwannal, vele osztozik legtöbbször egy szobán is.

7. Mi az, amit a legjobb tulajdonságának tartasz?

Hogy még kiskorában sem félt felvállalni magát, még ha orbitális baromságot is művelt. Ugyanez érvényes mostanra is.
VALAMINT! Azt szerettem benne, hogy debütálásuk előtt fogszabályzós volt. Sok híresség titokban tartja és tartaná (lsd. Sehunnak átlátszó fogszabija van), ő viszont telibe' vigyorgott mindenki előtt a fogszabályzójával is. Ez szerintem egy tisztelendő tulajdonság benne.
Egyébként predebut-Vernon az életem.

8. Ha állat lenne, akkor mi lenne?
Őfelsége sárkány szeretne lenni. 

9. Hányas a cipő mérete?
44-es. Amerikai méretben 10-es, angliaiban 9-es, centiben megadva 28 cm (280 mm). Megtanultam. 

10. Mi a tény, amit megtudtál róla és nagyon meglepődtél?
Hogy félénk. Na meg az, hogy imádja a Hotline Blinget parodizálni, konkrétan könnyesre nevettem magam, mikor először megláttam. 

+1 Hogyan viselkednél, ha találkoz(hat)nál vele?
Biztosan megkérném, hogy csinálja meg a híres buborékát. 


A viccet félretéve nagyon örülnék, természetesen annak is, hogy találkozunk, és annak is, hogy tudok vele angolul kommunikálni. Biztosan dadognék és elfeledkeznék az igeidőkről, és borzalmasan beszélnék, csavargatnám a hajamat, de egy idő után feloldódnék, és... még azt sem tudom, mit kérdeznék. Mindenesetre csodás lenne. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ