Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. november 13., vasárnap

ezitten a változás szele

...vagyis üdv a megújult blogon! ^-^ 
ÉS VIKTUURI IS CANON EMBEREK, ISMÉTLEM, VIKTUURI IS CANON!

Vic vagyok - igen, még mindig az a Vic, aki annak idején áprilisban útjára engedte az [alien thing]-et. és most is én vagyok, az a Vic, aki megnyitja a [synopsis]-t. 
de miért? (ok Ábel, csönd legyen)
az ötlet már régóta körvonalazódott a fejemben; van értelme folytatnom a személyes dolgok szórását,
húzzam-halasszam a tagek és egyebek kitöltését, ha nincs kedvem? ráadásul annyi történet és miegyéb halmozódott a fejemben, egyszerűen nem bírtam magammal.
akkor nézzük, mi lesz itt.
A blog a mindenes témából - mint ahogy a hibaüzenet-szerű cucc a blog megnyitólapján árulja el - inkább fic - és art blog lesz. vagyis? egyre több novellát, egypercest, verset - húha -, és ehhez hasonló finomságokat, esetleg többrészeseket találtok majd, a legtöbb saját rajzolmánnyal-firkálmánnyal illusztrálva. valamint néha lesznek art masterpostok, amik annyit takarnak, hogy csak rajzolgatok, cél és minden egyéb nélkül, és közszemlére teszem - lehet csurgatni rá a nyálat, mint óvodás a cukorbolt kirakatára.
ok, ezt még én sem gondolhattam komolyan, mert a rajzaim egyenlőek a nullával. na mindegy.

kíváncsi vagy még? kattints a továbbra. c:


de milyen sztorikat is akarok idebökni?
- saját AU-k, esetleg 'basedonatruestory' történetek
- ami biztos, hogy a legfurcsább fandomokban fogok írni, lesz itten főleg songfic
- anime-based ficek, főleg YOI (huhuhuhu) <- ezeknél nem garantálom, hogy mindegyik "gyerekbarát" lesz (pfft)
- és, ha jobban beleásom magam, talán Marvelt is hozok, de ez nagyon nem bizti
bár őszintén, még fogalmam sincs. 
szóval, a következő napjaimat egy novella megírásával fogom tölteni, mint beköszönés, feltérképezés, ésatöbbi. nya, vágjuk bele. 

~Ohayo!
vagy mi

2 megjegyzés:

  1. Még nem írtam meg neked (mer' egy szégyentelen szarcsimbók vagyok), hogy mennyire jó ötletnek tarom ezt a merész váltást, amit a bloggal elkövettél. Szóval, csak hogy tudd én 100%-osan támogatlak benne :) Már kíváncsian várom miket követsz majd itt el. // A based on true storykkal nagyon megfogtál - ja hát megöh yuri on ice. please. Kellenek belőle magyar ficek. Megmentő vagy :D
    Sok sikert! Szerintem nem lesz itt gond ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mikor megláttam az este közepén, hogy írtál, a halvány fényekben elolvastam, de egyszerűen nem tudtam válaszolni - most megteszem. (egyébként óh ugyanmár, dehogy vagy, ismerős, mikor nem írok pedig akarok)
      eleinte féltem, mi lesz, hogy kilépek az 'írok-magamról-tudjatok-az-életemről-mindent' légkörből, de végülis azért jöttem három évvel ezelőtt, hogy az írásaimat osszam meg - ez itt a lényeg. nagyon jól esik a támogatás, nagyonnagyon hálás vagyok!! ^^
      hát, ha én az életemből valami nagyonjó based on true storyt összehozok, az csoda lesz :D bár vannak ötleteim. és hát yuri on ice khmmm kéremszépen SZÜKSÉG van magyar ficekre.

      Még egyszer köszönöm drágám, hogy rászántad magad az írásra, nagyon jól estek a szavaid, szép estét! <3

      Törlés

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ