Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2017. július 23., vasárnap

sztorizgassunk picit

heyho~

igen, tudom, a fene a pofámat, hogy megint eltűntem, de a nyaram... jobban sikeredett, mint terveztem, ezért nem is tudtam az olyan dolgokra koncentrálni, amik erre a blogra érdekesnek mondhatóak. de - itt jön a nagy fordulat - visszahozok egy személyesebb posztot, amin csemegézhettek abból, mi is történt velem ebben a szörnyen hosszú pár hónapban. enjoy. 

befejeztem a tanévet. lezártam a nyolcadik osztályt, ugyan már a gimiben voltam (hatosztályos gimi, oh, yeah), így nem dudorászhattam ballagmáravéndiákot a nem létező bajszom alatt, könnyes szemekkel a régi iskolám pepita kövein kaptatva. egész jól zártam az évet, ha a matektanárom nem kívánná a pokolra jutásomat (alias bukás), akkor majdnem kitűnő is lehettem volna - de ilyen az élet, kettessel átcsúszni matekon pedig egy igazi életérzés.

végigéltem az idei DUE táboromat. nem tudom, hányan emlékeztek az egy évvel ezelőtti élménybeszámolómra, de idén felülmúlhatatlan érzés volt ott lenni az ismerősök és idegenek között. idén fotós csoportba jelentkeztem, és a legjobb fejlődés díját is bezsebelhettem - konkrétan a nulláról indultam, még a kamerát sem tudtam normálisan megfogni, de hát József Attila csábított. (sínen voltunk, haha)

lett egy barátom. igen, olyan barátom. mégpedig nem is a hagyományos fajta, hanem igazán különleges. Yejun lassan egy hónapja boldogítja a napjaimat, mint boyfriend material - a fél éve kezdődő "tumblr mutuals for 58 minutes" fázisból idáig jutottunk. (akinek nem esett le, koreai, igen.)
ha valakit netalántán érdekel, milyen egy külföldivel randizni, készülget egy poszt, ami a pro és con oldalait listázza az ilyen kapcsolatoknak. stay tuned. >.>

hamarosan a FEZENen és a Strand Fesztiválon fogok ellenni. csodás lesz, az biztos.

szóval, aki még itt van, aki nem, rettegjetek - visszatértem. 
jöttömre keletről számítsatok pár napon belül. 
most nem HÓnapon. 

extráért és kinder meglepetésért kattints.

képen József Attila Születésnapomra című művének ábrázolása, a fotós csoport grand feladata - egy-egy vers a depihercegtől.

2 megjegyzés:

  1. Damn, kifejezetten tetszenek a fotók, ötletesek és szépek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aaaa, boldogságom a végtelenben jár, nagyon örülök, hogy tetszenek~

      Törlés

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ