Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. április 30., szombat

anime tag.

Hello-hello! 
Ma egy rövidke anime taggel érkeztem, ami az .ambivalentina videója alapján látott napvilágot.



1. Melyik a kedvenc animém? - nos ezen rengeteget kell törtni a fejemet. igaz, nem láttam túl sok animét, mint egyesek, de még ebből a párból sem tudok választani. a Tokyo Ghoult választhatnám, mert az fogott meg legelőször, de az Attack on Titan is jöhetne, mert az szerettette meg velem igazán az animék varázsát. de ott van még a Fairy Tail, a Sword Art Online, Noragami, Black Butler... de mégsem ezek a kedvenceim, hanem a "Kukucska kalandjai". Hat éves voltam, és már akkor a TV előtt ülve vártam az este nyolc órát, hogy a Minimaxból Animax legyen, és az első anime volt a Kukucska. nagyon szerettem, és még most is imádom. ^^
2. Melyik volt életem eddigi legrosszabb animéje? - aki szereti, az most ne figyeljen, de én a One Punch Man-t szörnyen gyűlölöm. egyszerűen nincs benne meg az, ami megfog, ami a képernyőhöz tapaszt. 
3. Olvasol-e mangákat? - egyszer leültem a könyvesboltba, és kezembe vettem a Naruto mangáját. A harmadik részig olvastam, már a negyediket fogtam, de eldobtam. nem szeretem alapból annyira a Narutot, és a sok animés emlékkel keverve... hát hogy is mondjam, nem akartam tovább. persze azonnal felvettem és megölelgettem szegény áldozatomat, majd a polcra visszahelyezve tovább kotorásztam, mintha mi sem történt volna. a Love*com-ból elolvastam 6 részt (az első hatot, nem összevissza), de csak a negyedik és harmadik van meg. a Diabolik Lovers-t is elkezdtem, de ismeretlen okok miatt feledésbe merült. na majd most. 
4. Mi a kedvenc műfajom? - szeretem a harcolós animéket. ezért is a nagy favoritjaim közé tartozik az Attack on Titan. 
5. Melyik műfaj áll tőlem a legmesszebb? - talán a romantikus animéké. fogalmam sincs, nem néztem túl sokat, valaki ajánlhatna egy-két jót. és nem a tündérműfajt írtam (lsd. Sailor Moon), mert a Sailor Moon nekem kifejezetten tetszett. *felkészül a kőesőre*
6. Ki a kedvenc karakterem? - jó kérdés. ha villámválasz lenne, simán rávágnám, hogy Levi Ackerman, de most meggondolhatom. amúgy Levi tényleg az abszolút favoritom, nem arról van szó, de imádom Armin-t is. egyszerűen a legcukibb karakterek egyike, de esküszöm. ha már AoT, akkor jöhet még Hanji is, de ha eltérünk az animétől, akkor mondhatom Yato-t, Kaneki-t, Sebastiant meg Kukucskát, ofkorz. 
7. Melyik karaktert utálom? - DIE ERWIN SMITH DIE WITH YOUR EYEBROWS
8. Melyik a kedvenc karaktertulajdonságom? - be sassy like Levi
9. Hosszabb vagy rövidebb animék? - az SnK (kell egy kis változás) újranézésekor szenvedtem a huszonvalahány résztől, ezért jobban preferálom a rövidebbeket, bár a Tokyo Ghoul-t sikerült megtűrnöm.
10. Anime vagy manga? - anime.
11. Hogyan választok animét? - először valaki (legtöbbször Hédi) ajánl nekem egy animét. vagy többet. nevermind. bárki ajánl nekem bármit, azt először is górcső alá veszem, és megnézem, mi a túró az. aztán, ha megfog a sztori/karakter design/egyéb, akkor belenézek. ha akkor is jók a tapasztalataim, nekiállok, és így elkerülhetetlen, hogy ne váljak a fandom részévé.
12. Meghallgatom az openingeket/endingeket? - SIE SIND ESSEN UND WIER SIND DIE JAGER (magyarul, igen, miért ne?)
13. Hogyan viszonyulnak a barátaim/családom az animékhez? - a baráti körömben elég sokan szeretik az animéket, úgyhogy ezzel nincs baj, a családom megszállottan azt hiszi, hogy az anime csakis hentai lehet. ilyenkor hat évbe telik elmagyarázni, mi is a kettő, és marhára nem ugyanaz. bár anya egyszer az AoT-re azt hitte, hogy "meleg pasikról szóló anime", mert megtalálta az Ereri fandomot. itt is magyarázhattam évekig neki, mi hogy, meg merre van.
14. Szoktam-e dobni animéket (vagyis akkor is befejezem-e az animéket, ha nem tetszenek)? - bevallom, néha azt se fejezem be, ami tetszik. fura vagyok.
Szó mi szó, köszönöm a figyelmet. c: láthatólag és számozásilag is rövidebb tag volt, mint a k-pop tag, de egyenlőre csak ezt találtam, valószínűleg lehet, hogy lesz egy bővített verziója is, de majd később. Aki szeretné, nyugodtan fogja, vigye a kérdéseket! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ