Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. április 15., péntek

first of all.


Üdvözlök mindenkit! ^^ Akiknek mond valamit a név, azok wattpadon biztos eddig követhettek, az új vendégeket pedig duplán köszöntöm! Őszintén, sosem voltam túl jó az első bejegyzések írásában, eddig csak történeteken dolgoztam, ott pedig csak egy prológus elég volt, és az mindent megmagyarázott. De egy személyes blog teljesen, teljesen más. Itt nem elég, ha az írói stílusodat látják, mert az lehet flegma, édes-bédes, vagy egyszerűen átlagos. Ám az író közel sem az, főleg akkor, ha egy ilyen kaliberű tettre vetemedik, hogy ő márpedig személyes blogot nyit és ő igenis szét fogja azt spamelni mindennel, ami személyes. Úgy néz ki, ilyen őrült vagyok én is. Mondhatnám, hogyha nem állt volna ő és ő mögöttem, akkor nem lennék itt, de ez sajnos nem igaz; erre a lépésre én magam vetemedtem. Wattpadon tökéletesen megvoltam, nem kellett design, se semmi, de lépnem kellett. Módosulni. De azért köszönettel mégis tartozom, ez pedig Neko-Channak megy, mert nélküle talán még WP-n se kezdtem volna el ezt. Egy kicsit talán magamról is kéne beszélnem, elvégre tőlem fogtok olvasni a továbbiakban, tudni kéne rólam pár dolgot, már így az elején. A nevem Vic, rövidebben V, de hosszabban akár Victoria is lehetek. 15 éves lennék, bár szerintem ez a közérdekű információ minden embert hidegen hagyott. Miközben ezt pötyögtem, rájöttem, hogy hiszen én már kidolgoztam egy külön fülecskét ennek, szóval akit érdekel bármi is rólam, az írónőről *badummts*, az nyugodtan tekintsen be az Alien fülbe. 


Apropó, fülek. Így eszembe jutott, hogy beszélnem kéne a kinézetről is. Nos, én nem vagyok egy designer. Nézzétek el nekem. A designért Agata felelős, az oldal legalján több kreditet csudamudálhattok meg. Én viszont felismerhetetlenségig átalakítottam, ugyanis az eredeti magentás szín nem volt az ízlésemnek megfelelő. annak semmi sem az lel Végre örültem, hogy nem kell szakembert hívnom a fejlécért, hanem szimplán elég volt átírnom a címet, és voilá, már meg is voltunk fejléc gyanánt. Mondom, én nem vagyok designer, és nem is leszek. A menüsor elég kezelhetetlen számotokra, szerencsére megoldottam egy kis magyarázattal, örüljetek, kérem a virtuális ölelésemet. A legfőbb kérdés, hogy miért néz ki úgy a lap, mintha épp most hányta volna le egy adag űrlény? Nos, a válasz erre: én szeretni zöld, és pont. Az egyes képekért pedig jaj, de áldom a tumblr-t, és persze google-anyánkat. Apropó, képek. Az oldalsávban rengeteg Taehyung lesz látható, körülbelül kétheti cserélgetéssel, mert sosem tudom kiválasztani a tökéletes képet, mert mindig jön egy újabb és újabb. 



Kezdőbejegyzésnek szerintem ez tökéletes volt, találkozzunk a későbbiekben, addig is kezetekben a térkép, fedezzétek fel ezt az űrhajót! ^-^ Annyeong! *3*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ