Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. augusztus 14., vasárnap

Blogger Quest.

halihó~! Mint ahogy be volt ígérve, itt is vagyok a következő kihívással. Erre Minaru hívott ki, amit nagyon köszönök neki! ^^ Mindig örülök, ha kapok tőletek egy kihívást, mivel mindig tudtok valami újat kitalálni~!
Lényege: Ha kihívnak téged, akkor vagy elfogadod vagy nem. Természetesen. Ha elfogadod akkor a következőket kell tenned.
  1. Válassz egy bloggert és tőle egy bejegyzést, amire reagálnod kell. Nincs megszabva, hogy hány mondatot írsz. Ezt mindenki eldöntheti.
  2. Aki kihívott téged, tőle is válassz egy bejegyzést és reagálj rá.
  3. Végül, hogy ne szakadjon meg a sor taggelj további bloggereket.
Szerintem nagyon jó döntés volt, hogy ezt a taget kitöltötted, és ahogy látom, második része is van. Sokkal személyesebbé teszi az oldalt, ha a szerkesztőről tudhatunk meg különböző dolgokat, főleg ilyen TMQ (too much question) témában. Tetszett, hogy mindenre igyekeztél a legőszintébben válaszolni, és nem féltél túlozni sem. Lehet, hogy elcsaklizom a kérdéssort~

Meg kell mondjam, ilyen őszinte, magas hangvételű bejegyzést nem nagyon láttam még. Örültem, hogy valaki nem a habos-babos oldaláról közelítette meg a játékokat, hanem egy igazi, érdeklődő néző szemével nézte az eseményeket. Már az első bekezdésben egyetértettem veled. Nem csak sportban, hanem más versenyekben is, ha valaki nem első helyet szerez, máris leveszik a tíz körméről, hogy mégis mit rontott el. Nem tudok mást mondani; borzasztóan igazad van. 

A következő embereket jelölném:
Δ Lili  Δ Vayne Δ dylan
igen, most nem jelöltem sok embert, igazándiból már mindenkit, akit eredetileg taggeltem volna, már kihívtak, ezért van ez a pangás c: remélhetőleg mindenkinek élvezhető volt ez a rögtönzött bejegyzés, sziasztok~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ