Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2016. augusztus 17., szerda

#HAPPY29GDay.

Erről még nem nagyon beszéltem itt, csupán említőleg egyes tagekben, de a Bigbang volt az a banda, akik belerángattak a k-pop világába. Nehéz azt is bevallanom, hogy eredetileg japán együttesnek hittem őket, úgy voltam velük: oh, ők biztosan valami új japán banda, de tetszik! Az első számuk a Fantastic Baby volt, ezt 2014 nyarán hallottam; egy anime crack-ben volt egy részlet bevágva, engem pedig annyira idegesített, hogy nem ismerem az eredetijét, hogy csodák csodájára megtaláltam. A '14-es nyaram azzal telt, hogy minden nap a Fantastic Baby-re keltem. Nem tudtam egy betűt sem a koreai részből, csupán a refrént jegyeztem meg. Később derítettem ki, hogy kik is ők - körülbelül egy év kellett hozzá, addig éltem a tudatlanságban. Az első szimpatikus karakter T.O.P. volt, amikor a dal az ő részénél tartott, mindig próbáltam a rappet ismételni - természetesen sikertelenül. A neveik megjegyzésénél is problémám volt, először csak GD-t is T.O.P.-ot ismertem, megtanultam Taeyang nevét, de Daesungot és Seungrit a mai napig keverem néha, csúnya dolog, bevallom.

A mostani bejegyzésben előbbiről lesz szó: Koreában már hivatalosan is 29 lett Jiyongunk, a mi egyetlen és utánozhatatlan G-Dragonunk, ezzel a csodálatos hanggal rendelkező gyereknek - mit beszélek, már kész férfi.

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT GD! 🎉

1 megjegyzés:

ha időt szánsz egy kommentre, néhány dolgot tudnod kell. ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

> akár névtelenül is írhatsz, ha nincs esetleg kéznél a Google fiókod, vagy nincs is ᵔᴥᵔ
> ha a névtelenség homályába húzódsz, kapsz egy robottesztet, ami cseles; egyszer nem enged tovább, máskor akár lehetsz robot is, őt nem érdekli (ノ*ФωФ)ノ
> ha káromkodsz, nagyon mérges leszek. ᙙᙖ